maandag 11 februari 2013

Zoete bataatsoep




Het boek Home Made van Yvette van Boven is een prachtig boek, met heerlijke recepten. En wat de titel al aangeeft alles 'Home Made'.
Dat spreekt ons erg aan, zo veel mogelijk zelf maken.

Er lag nog een zoete aardpapel in de koelkast die op moest, ik heb er een soepje van gemaakt.
Het recept komt uit Home Made, met een kleine aanpassing van mezelf. Ik heb de kikkererwten er niet ingedaan, omdat het voor ons een voorafje was, en met kikkererwten vind ik het meer een maaltijdsoep.
De ‘buttered cashews’ heb ik er wel in gedaan, dat gaf de soep toch wat beet.
Er had wat meer cayennepeper in gemogen, ik was er nogal voorzichtig mee omdat deze ‘vers’ was dus extra sterk.
Al met al een lekkere soep voor deze koude winterdag.


Zoete Bataatsoep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

NRelate Widget